Sunday, September 25, 2011

මා තුලම සොයන නුඹව_____________



පිරිමි ආත්මයක් කියවන්න ඒ මිනිහත් එක්ක බුදිය ගන්න ඔනේම නැහැ කියලා තමයි මං අහලා තියෙන්නේ. එත් මුළු ජිවිත කාළයස බුදිය ගත්ත ගැහැණියව කිසිම දවසක තේ‍රුම් ගන්න බැහැ කියලා තමයි මම දන්නේ. එය දෙකම පිළිබද විවිද මත තිබුණත්, ගොඩාක් වෙලාවට ගැහැණු හා මිනිස්සු කරන්නේ වළිගේ පාගගෙන දගලන එක.

සමහර වෙලාවට මෙහෙම දේවලුත් වෙනවා, කලින්ම තමන් සදා නිම කරන ලද කුටුම්භයක් තුල එහෙම නැත්නම් තමන්ගේ හීන ලෝකය තුල ඇති දේ සදහා මිනිස්සු එක් එක් අයව ආදේශ කර ගන්නවා. පස්සේ පහු ජිවත්වෙද්දි තමන්ගේ කුටුම්භය හරි සිහින පරිකල්පන ලෝකය හරි කුඩුවෙන්න ගත්තම තමන්ට එන ආතතිය විසින් ගෙන එනු ලබන්නේ ප්‍රචණ්ඩත්වයක්ම පමණයි. මානුෂිය සබදතාවලදි තමන් කවුද තමන්ගේ හීන මොනවාද කියන දේ මොහොතකට අමතක කර තමන්ට විවෘත්ත සිටින කෙනා දිහා බලන්න තරම් ආත්ම ශක්තියක් අපි තුල නැහැ මං හිතන්නේ. අපි, අපිට විවෘත වු අය ගැන ඔහුගේම කොටසක් ගෙන හදවතේ ගැඹුරුම තැනක සනිටුහන් කර ගත්තා නම් මගදී අත්වැරිදීම් වෙන්නේ නැහැ කියලයි මං හිතන්නේ. එත් දිගින් දිගටම ඒ ආකාරයේ අත්වැරදීම් නිසා මිනිසුන් සිත් රදව ගනිමින් ඉන්නවා. දැංවත් ඇත්ත කියන්න.....

වෙරෝනිකා....

මං ඉස්පිරිතාලයේ ඉන්න කාළේ මිනිසුන්ට මං ගැන තිබුණේ එක එක කතා. ඒ බෙහෝමයක් ඔවුන්ගේ හිතලුන්. මට ඒ කිසිවෙකුට එහෙම නෙවෙයි මෙහෙමයි කියලා කියා දෙන්න තරම් ඇබින්දක්වත් ඔනේ කමක් තිබුණේ නැහැ. හැබැයි පස්සේ කාළේක ඔයත් මගෙන් ඒ කතා මොනවද කියලා අහලා තිබුණා. 
වෙරෝනිකා
මනුෂ්‍ය සම්බන්ධතා ඉහිරිම ඇතුලේ සිදුවු මානසික අසමතුලිතතාවක් නිසා මට රෝහල් ගත වෙන්න වුණා. අපි එකම වැරැද්ද ජිවිතයේ ආයේ ආයේමත් කරමින් ඉන්නේ ඇයි. පත්තු වෙන ඇස් දෙකක් ටික කාලෙකින් පත්තුවෙන්නේ වෙනත් බලාපොරොත්තුවකට කියලා දුර තියාම දැන ගන්න ක්‍රමවේදයක් අපිට ඇත්තෙම නැද්ද...??? ආදරය කරන මිනිස්සුන්ට හරි වැරැද්දක් කියලා දෙයක් නැහැ. ඔවුන් හැමදේම කරමින් ඉන්නේ ප්‍රේමය වෙනුවෙන්. ඒක ලොකු කැපකිරීමක්. කිසිදවසක ලෝකයාට හෙළීදරව් නොවන බාහිරට නෙපෙනෙන කැප කිරීමක්. 
හිරේ වැටුණු මිනිහා අහන්නේ මට කොහොමද මෙච්චර ලොකු දඩුවමක් දෙන්නේ කියලා නඩුකාරයගෙන්, එත් ඒ දඩුවම හරි ලැබෙන්නේ නැහැ එයා වැරැද්දක් නොකර හිටියා නම්. ඇස් පියන් වැසු සැනින් ලෝකය අනික් පැත්ත පෙරළෙන්න පුළුවන් කියලා අපි හැම වෙළේම සිහියේ තියාගෙන ඉන්න එක හොදයි කියලා ඔයා මට උගන්වමින් ඉන්නවා.

එත් වෙරෝනිකා.....
ආයේ ආයේමත් මට එකම වැරැද්ද කරන්න ඔනේ කමක් එන්නේ මාව පුරවන්න බැරි තරම් විශාල නිසාද...?? එතකොට කාටද පුළුවන් කමක් ලැබෙන්නේ මාව සංතෘප්ත කරන්න. මම හැමෝම ව සංතෘප්ත කරලා බලද්දී මාව හිස්වෙලා... අන්තිම අඩියටම හිස්වෙලා....
ඉතිං... මට ඔනේ මාව සංතෘප්ත කර ගැනීමට....
ඔයා අරංආපු රමණීය සංතෘප්තිය තියෙන්නේ මරණිය ඇල්කොහොල් වල පමණයි දැං මට......
ජිවිතයේ සිදුවන මග හැරීම් වලට තියෙන දඩුවම තිරණය වන්නේ අපි අනෙකාට දක්වන ආදරය මතයි. එහෙම දේවල් ලෝකයේ කෙහේවත් පවතින්නේ නැති විත්තිය නගරේ පුරා කරක් ගහලා මං දැං ඉගෙ‍න ගනිමින් ඉන්නවා. උන් හිටි ගමන් මිනිසුන්ට ඈත්ව, අතහැර යන්න පුළුවන් තරම් ආවේගයක් තම පපුව තුල හිර කරගෙන බොහෝම ආදරණිය ලෙස ජිවත් වෙන්න පුළුවන් ක්‍රමවේද සහිත මිනිසුන් මගේ ඇස් දෙකින් මං දකිමින් ඉන්නවා. ඒ අතර ඔයත් හිටියොත්.....???

මං ඔයාට ආදරේයි......

ආ   මේ   න්.......


No comments:

Post a Comment