Friday, August 19, 2011

මම සහ මම අතර______________





ගොඩාක් ආදරේ කරන ප්‍රේමණිය අතීතයක් මටත් තිබුණා. හිත් රිදව ගැනීම්, සිප ගැනීම්, ආදර තෙපුල් පිරී අතීතයක් මටත් තිබුණා. මට ඉස්සර තිබුණේ රහස් පෙමක්. මම එය මගේ නපුරු හදවතේ ගැඹුරුම තැනක සගවාගෙන රැක්කෙමි. අතැරයාම්, මං වැරදීම් බලා හිද ඇති වී තනිව ආපසු යෑම් බහුලව තිබු ඒ රහස් පෙමට මම අදත් ප්‍රේම කරමි. ඒ එතරම්ම දරා ගැනීමක් මට උරුම වුයේ වෙරෝනිකා ඔයා හින්දා... ඔයාගේ ප්‍රේමයේ ආශිර්වාදය හින්දා.... ඇත්තටම මම ඔයාව ලෝකයක් වගේ දැකපු හින්දා.....


වර්ථමානයේ මට අනියම් සබදතාවක් ඇත.අනුන්ට අයිති  පුංචි සුරංගනාවියකට දුර ඉදන් ප්‍රේම කරන අනියම් පෙමක් දැං මටද තිබේ. එය දැලි පිහියෙන් කිරි කනවා වගේ වැඩකි. වීසා නැතිව අනුන්ගේ හිත් අහසේ සරන්නා සේ වැඩකි. අවදානම කෙසේ බැලුවත් ඇත්තේ මා අතේය. තැලේන යකඩ වටවී උඩ පැන පැන තලපු නිසාවෙන් තවදුරටත් තලා ගන්නට කොනක්වත් ඉතිරි නැති මගේ හිත සියලු දේ ඔහේ ඉවසා වදාරා හිදියි. මට මගේ හිත ගැන දුකක්ද විටෙක ඉපදෙයි. එත් දැං මං මේ අනියම් පෙමට පෙම් කරමි. මම එය මගේ නපුරු හදවතේ ගැඹුරුම තැනක සගවාගෙන ආරක්ෂා කරමි. ඒ තරම්ම එය මට මාව පිළීකුල් කරමින් හිදියි. ඒ තරම්ම එය මට මගෙන් ඈත්වෙන්නට උගන්වමින් හිදියි. වෙරෝනිකා.......................................................
මගේ කාළය කෙමෙන් කෙමෙන් ගත වෙමින් යනවා. එත් මේ යක්ෂායා තාම මාව හොයා ගත්තේ නැහැනේ.
පෙම්වතෙක් විදිහට හැරෙන්න අනෙක් හැම ආකාරයේම බහුවිධ චරිත මම රගපා ඇත. ඒ මට උරුම චරිත යැයි මම හිතමි. ඒ හැම චරිතයක් සදහාම මට හැකි උපරිම සතුට, විනෝදය, ත්‍රා‍සය, භීතිය, කුතුහලය හා ප්‍රේමය මම නොඅඩුව ලබා දී ඇත. ඔබේ සිනහාවට මං තවමත් කැමතියි වෙරෝනිකි.....
හෙට මට ඉර පෑයුවොත් හමු වෙමු.


No comments:

Post a Comment