Monday, December 19, 2011

ආදරණිය අවුරුද්ද_________________



වෙරෝනිකා........
ආයේ ආයෙමත් ලෝකේ විනාස වීම පිළිබද කතන්දර උඩට එමින් තියෙනවා. 2011 අන්තිම දවස් කිහිපයි මේ ගෙවමින් ඉන්නේ. 2012 අවසානයෙන් ලෝකය පවතින්නේ නැහැයි කියලා දස අතේ ලිපි එහේ මෙහේ සංසරණය වෙනවා. 

වෙරෝනිකා..... ලෝකේ කොහොම වුණත් කවදා හරි විනාශ වෙනවනේ. එත් අපි සිඝ්‍රගාමි දුම්රියක නැංගා වගේ අධිවේගයෙන් ජිවිතේ ගෙවමින් ඉන්නවා. අඩුම ගාණේ අපිට අපි දිහාවත් බලන්න වෙලාවක් නැති වෙලා. අපි හැමෝම ජිවිත රේස් එකේ. වෙරෝනිකා මං තාමත් ඔයා දිහා බලාගෙන ඉන්නවා සැනසිල්ලේ..... රටක් රාජ්ජයක් අල්ලන්න මගේ හිතේ තිබුණු ආසාවන් ඔක්කෝම පැත්තක දාලා මං ඔයාට ආදරේ කරන්න පටන් ගත්ත දවසේ ඉදලා මට සැනසිල්ල උදාවුණා. ඔයාගේ වේග සීමාවන් කාළයෙන් කාළයට වෙනස් වෙන හැටි මං බලාගෙන ඉන්නවා. ලෝකයක් තරම් මට ඔයාට ආදරේ කරන්න පුළුවන් වෙන්නේ මට ඔයාව හැදින ගන්න කාළයක් තිබේන නිසා, විවේකයක් තිබේන නිසා. 

කොහොම කලත් ලෝකය විනාස වෙන එක නවත්වන්න බැහැ. ඉතිං කලබලෙන් මරු කටට දුවන්නේ නැතිව අපි සැනසිල්ලේ ආදරේ විදමින් ජිවිතේ ගෙවමුද?
මරනයට අපිට තේරීම් නැති එකේ ආදරය සදහා අපි හරි තේරීමක් හොයා  ගනිමු.

ප්‍රේමයේ වැසි වසින අවුරුද්දක වේවා......




No comments:

Post a Comment