Monday, December 31, 2012




ජිවිතේ විවධ හැල හැප්පීම් ගොඩාක් එක්ක ඉදිරියටම යනවා, ටිකෙන් ටික වයසත් ගෙවෙමින් යනවා. එත් ඉස්සරම වගේ හාත්පස ම අදුර ගිලගෙන එනකොට උණුහුමක් හොයාගෙන ඔයාගේ සියුමැලි දෙතොල් පෙති රසයෙන් මත් වී මුළු රාත්‍රියම ගැඹුරු ශූංගාරයක ගිළි තරුණ වෙන්න ආයෙමත්  මං ආසාවෙන් නලියනවා. ඉතිං ඊට පස්සේ ඔය දෙතොල් රහෙන උන්මත්තක වූ මං අළුයම පිපෙන මල් කිණිත්තක් සේ ඔයා වටේ නටමින් ඉන්නවා. ඔයා ඇස් වලින් හිනා වෙනවා. කළුවරේ ඒ ඇස් දිළිසෙනකොට නටන මගේ හිතට ලයිට් වදිනවා වගේ වෙනවා. මගේ හදවත මත ඔය ඇස් මතින් අකුණු වදිනවා. මගේ ලේ ගමනා මගනය එන්න එන්න ඉක්මන් වෙනවා. මැරිච්ච සෛල වලට පවා වේගයෙන් ගලන ලේ ගංගා ඇදෙමින් යනවා. මම ඇහැරෙනවා ටික ටික.... ඔය ටිකෙන් ටික හැඩට පිපෙන්න ගන්නවා. මගේ අවපැහැති ඝණකම් දොතොල් ඔයාගේ ගෙල දිගේ හිමින් බිමට බහින විට ඔයා පාට වෙලා පිපෙන්න ගන්නවා. ඇස් ආදරේ පත්තු වෙලා අඩවන් වෙනවා.  ඔයාගේ හුස්ම සංගීත සපයනවා, වේගයෙනුත් ඉඩ තියමිනුත්, ආයෙත් හිමින් දිග සුසුම් පිට කරමින්ද ඔයා මාව අවුස්සනවා. ගෙල දිගේ හිමින් පහළට බහින කොට........................


   පා  ර  ට  ම

"වෙරෝනිකා................. ඔයා මහත්වෙලා.... ගිය අවුරුද්දට වඩා........"

"අවුරුද්දට ඔයා වෙනස් වෙලා...................................................!!!"


කළුවරේ ම මගේ ඇස් ඇයව ස්කෑන් කරනවා, ඇය බොරු තරහාවකින් මුහුණ පුරව ගන්නවා. ඇත්තටම ඇය කොහොම බැළුවත් හැඩය. ඒ ඇගේ හදවත ඇත්තටම හැඩ නිසාමය. 

"ගැහැණියෙකුට උතුරන්න ප්‍රේම කරන්න පුළුවන් මිනිහෙක් මුනගැහෙනවා කියන්නේ ඒ ගැහැණිය හැමදාම ලස්සනින් ඉන්න පුළුවන් වෙනවා කියන එක"
වෙරෝනිකා හොරෙන් මගේ කනට කෙදුරුවා. මම හීන් රිදුමකින් ඇගේ කන් පෙත්ත සිප ගත්තා. ඇය තවත් උණුහුමක් හොයමින් මගේ ගෙල වටා එතිනි. 

ලබන්නට ඇති අවුරුද්ද හොදටම ගිණියම්ය. එත් බලාපොරොත්තුව මා බදා වැලදගෙන මා අසලමය. මම ඇයව සිප ගනිමි. සැරෙන් සැරේ ආදරයෙනුත් උණුහුමිනුත්.....!!!

වෙරෝනකා....
ඔයාගේ දෑත් මගේ ගෙල වටා එති වැරයෙන් මා තුරුළු කරගෙන තියෙන්නේ. ආයෙමත් ලොවක් දික් විජය කරන්නට ජවයක් ඔබ තුලින් මා තුලට කාන්දු කරවමින්.......



මිනිස්සු ජිවිතේ තමන් ලග තියාගෙන අනුන් ලග තමන්ට අයිති දේවල් හොයන්න ගන්නවා. ඒ අත්වැරැද්ද නිසාම බොහෝ මිනිසුන් ජිවිතේ විනාශ කර ගන්නවා. ඔයාට ශක්තිය ලැබෙන අය සමග වාසයකරන්න හා ඔයා කැමති දෙයක් කරන්න අවකාශය සලසා ගන්නා අවුරුද්ද ලබමින් තියෙන්නේ, දින වකවානු ඉගිල්ලෙනවා සේම අපේ ජිවිතය ටික ටික ගෙවෙමින් යමින් තියෙන්නේ...!! ආදරය කරන්න සතුට විදගන්න තියන හැම මොහොතක්ම මග හරිමින් ඔයා තැන් තැන වල අනවශ්‍ය විදිහට අතපත ගාන එක නවත්වලා හදවතට සවන්දෙනන බලන්න. කාටවත් ජිවත් වෙන විදිහ පිළිබද ඔයාට නිදර්ශන ලබා දෙන්න පුළුවම් කමක් නැහැ. මොකද මේ ඔයාගේ ජිවිතය ගොඩ ගැහැලි තියෙන්නෙම ඔයාගේ උවමනා එපා කම් හා බැරිකම් උත්සහායන් මතින්, අනිත් හැම මිනිසෙක්ම වගේ ඔයත් තරුවක්....... දිළිසෙන්න හරිම අහස හොයා ගන්න.......!! මේ ඔයාගේ වසරයි!!!! ආදරෙන්...!!!!



2 comments:

  1. මං මේකට කලින් ඇවිල්ලා නෑ. ආවොත් අනිවා ෆලොව් කරනවා. කමක් නෑ. මරු පද වැල්. ඇවිත් යන්න හතරවරම්

    ReplyDelete
  2. හ්ම්ම්ම්ම්ම්ම් මේ ලියවිල්ලට කියන්න කිසිමදෙයක් හිතාගන්න බෑ....ඒතරම් දැනුන.....

    ReplyDelete